گالف دارو - داروخانه اینترنتی

معرفی محصولات بایودرما

معرفی محصولات بایودرما

بایودرما یک کمپانی داروسازی فرانسوی می باشد که به طور تخصصی در زمینه پوست و مو/ پوست سر فعالیت می کند.

نام این برند از ترکیب دو کلمه تشکیل شده است: “بایو” برگرفته از بیولوژِی به معنای زیست شناسی و “درما” برگرفته از درماتولوژی به معنای دانش پوست.

این شرکت در سال ۱۹۹۷ در شهر Aix en Provence واقع در جنوب فرانسه تاسیس شد.

در آن زمان یک داروساز به نام Jean-Noel Thorel شرکت بیودرما را با گردهمایی بهترین متخصصین بیولوژی و درماتولوژی بر اساس این عقیده پایه گذاری کرد که سیستم مراقبت از پوست باید مطابق با بیولوژی آن باشد.

این عقیده کاملا متفاوت ژان نوئل ثورل به این معنا بود که اگر ما به جای آنکه فقط پوستمان را درمان کنیم، به آن بیاموزیم که طبق طبیعت بیولوژیک خود عمل کند، تمامی مشکلات آن رفع خواهند شد.

شرکت بیودرما در سال ۲۰۰۱ اولین آزمایشگاه تخصصی خود را در شهر لیون برای تحقیق درباره سیستم مراقبت از پوست و توسعه این سیستم به راه انداخت.
بایودرما در سایت رسمی اش درباره هدف خود این گونه نوشته است: “هدف اصلی ما این است که از طریق همکاری با متخصصین پوست و مو در سراسر دنیا کمک کنیم تا هر پوستی صرفه نظر از میزان حساسیت و محیط اطرافش، بتواند خود را بهتر و قوی تر کند.”

این برند پوستی مشهور یکی از زیر مجموعه های کمپانی NAOS (جزء ۵۰ تا کمپانی برتر زیبایی در سراسر دنیا و جزء یکی از ۱۵ تا کمپانی برتر زیبایی در فرانسه بوده و جزء معدود شرکت هایی می باشد که همچنان مستقل باقی مانده است.) می باشد که بر اساس علم اکوبیولوژی فعالیت می کند.

دانش اکوبیولوژی که قلب NAOS می باشد، ترکیبی از دو واژه اکوسیستم و زیست شناسی بوده و به ارتباط عمیق بین این دو اشاره دارد.

بر اساس این دانش بین رشته ای، اکوسیستم پوست یعنی بیولوژی و فیزیولوژی آن، اکوسیستم هر فرد یعنی سبک منحصر به فرد زندگی هر شخص و اکوسیستم سیاره ما همگی با یکدیگر در ارتباط تنگاتنگ قرار دارند.

بر این اساس کمپانی Bioderma تلاش می کند تا پوست را با طبیعت بیولوژیک خود سازگار کند.

به این ترتیب پوست هر گونه عاملی را که سبب بر هم خوردن تعادل در بیولوژی و فیزیولوژی آن شود، از بین می برد تا عملکرد طبیعی خود را برای سالم ماندن حفظ کند.

شعار اصلی شرکت بایودرما این است: “ما به جای تلاش برای درمان پوست، به آن آموزش می دهیم که چگونه مطابق با طبیعت بیولوژیک خود زندگی کند تا بتواند همیشه سالم بماند.”

۴۰ سال کار و تحقیق بر روی بیولوژی پوست، نوآوری و پیشرفت های شگرف در زمینه درماتولوژی برای تقویت سلامت پوست همگی باعث شده اند که Bioderma تبدیل به یک برند پوستی پیشرو در زمینه های تخصصی پوست، زیست شناسی و امراض پوستی شود.

دسته بندی محصولات بایودرما

سری محصولات آتودرم بایودرما( Atoderm ):

این دسته از محصولات بایودرما برای پوست های خشک، خیلی خشک و مستعد به اتوپیک طراحی و تولید شده‌اند.

این نوع پوست ها یعنی پوست های خشک و خیلی خشک لایه‌ی دفاعی و محاظت کننده آن‌ها بسیار ضعیف است.

این گونه از پوست‌ها به نسبت دیگر پوست‌ها بیشتر دچار مشکلات کم آبی و کاهش چربی پوست می‌شوند.

این نوع از پوست‌ها دچار مشکلاتی مانند خشکی، قرمزی، زبری و یا کشیدگی پوست می‌شوند.

بایودرما این دسته از محصولات را برای انواع پوست های خشک و حساس تولید کرده است.

برخی از این محصولات :

میلک اتودرم بایودرما

کرم ترمیم کننده دست این برند مدل اتودرم

سری محصولات سبیوم بایودرما ( sebium ):

این دسته از محصولات بایودرما برای پوست‌های چرب تولید شده است.

جوش‌هایی که بر روی پوست ظاهر می‌شوند. نتیجه‌ی تولید بیش از حد ترشح سبوم و تغییر کیفیت سبوم است.

در اثر بسته شدن منافذ باز پوست کومدون‌های سر سیاه و یا جوش‌های سر سیاه به وجود می‌آیند و این جوش‌ها باعث بروز جوش‌های التهاب و قرمز بر روی سطح پوست می‌شوند.

پوست‌هایی که زیاد جوش می‌زنند دارای مقدار زیادی چربی هستند برند بایودرما برای این نوع از پوست‌ها با تولید محصولات ضد جوش و کرم‌های ضد چروک راه حلی پیدا کرده است که با فرمول انحصاری خود ( fluid active ) در محصولات سبیوم می‌تواند به این نوع پوست‌ها کمک کند.

این محصولات به گونه ای طراحی شده‌اند که با مصرف آن‌ها از جوش زدن و زیاد شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند.

برخی از این محصولات :

کرم ضد جوش بایودرما مدل سبیوم گلوبال

فومینگ ژل این برند مدل سبیوم

سری محصولات وایت آبجکتیو بایودرما( white objective ):

محصولات بایودرما از نوع وایت آبجکتیو می‌توانند لک‌ها و جای آن‌ها را درمان کنند و کمپانی بایودرما با در نظر گرفتن انواع پوست و حساسیت‌های آن‌ها با ساخت وایت آبجکتیو‌ها بر روی تمام مراحل ایجاد لک‌ها تمرکز کرده است.

بایودرما به شما توصیه می‌کند در کنار استفاده از انواع کرم ضد لک و روشن کننده، از کرم‌های ضد افتاب و همچنین کرم‌های ضد چروک استفاده کنید.

برخی از این محصولات :

سرم ضد لک بایودرما مدل وایت آبجکتیو
کرم روشن کننده دست این برند مدل وایت آبجکتیو

سری محصولات سن سی بیو بایودرما( sensibio ):

این دسته از محصولات بایودرما را این کمپانی برای پوست های حساس تولید کرده است.

بهتر است بدانید که پوست‌های حساس لایه‌ی محافظتی ضعیف‌تر و نازک‌تر نسبت به انواع دیگر پوست‌ها دارد.

پوست‌های حساس اغلب در برابر عوامل و محرک‌های خارجی مثل سرما، تغییرات ناگهانی آب و هوا، باد و… نسبت به پوست‌های دیگر بیشتر واکنش نشان می‌دهند و دچار مشکل و آسیب دیدگی می‌شوند.

برخی از این محصولات :

محلول پاک کننده آرایش بایودرما مدل سن سی بیو

کرم ضد التهاب بایودرما مدل سن سی بیو

سری محصولات فتودرم بایودرما( photoderm ):

همه‌ی ما می‌دانیم که انواع مختلف پوست مقدار حساسیتی که به نور خورشید و آفتاب دارند با یک دیگر فرق می‌کند و میزان حساسیت آن‌ها به یک میزان نیست.

برای این مشکل و رهایی از ضرر‌های نور خورشید و اشعه‌های خطرناک آن باید از کرم ضد افتاب مناسب با نوع پوستمان استفاده کنیم.

این کمپانی با استفاده از کمپلکس انحصاری خود که نام آن سلولار بایو پروتکشن در ضد آفتاب‌هایش، موجب این می‌شود که کرم ضد آفتابی که استفاده می‌کنید به صورت عمقی از هسته سلول های پوست شما و سیستم دفاعی طبیعی آن محافظت و مراقبت کند.

ما به شما توصیه می‌کنیم که حتما قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و آفتاب از انواع کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

برخی از این محصولات :

کرم ضد آفتاب رنگی بایودرما مدل فتودرم
ضد افتاب پوست چرب بایودرما مدل فتودرم


ثبت نظر