گالف دارو - داروخانه اینترنتی

معرفی برند کالیستا

معرفی برند کالیستا

 

 

شرکت آریان کیمیا تک از سال 1381 فعالیت خود را با واردات محصولات آرایشی و بهداشتی آغاز نمود و پس از مدت کوتاهی، تولید و بسته بندی این محصولات را نیز در داخل کشور و در یکی از پیشرفته ترین شرکت های تولیدی-تحقیقاتی خاورمیانه آغاز کرد.

این شرکت با تولید و توزیع طیف گسترده ای از محصولات دارای کیفیت برتر، در چهار گروه محصولی، مشتمل بر فرآورده های آرایشی، عطریات، محصولات مراقبت از پوست و محصولات مراقبت از مو، هم اکنون صادرات تمامی این محصولات را نیز به کشورهای حوزه خاورمیانه و آسیای میانه آغاز کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

به تازگی برند جدیدی از گروه محصولات آرایشی شرکت آریان کیمیا تک، با نام «کالیستا» روانه بازار شده است. بنا به گفته ایجادکنندگان این برند، محصولات آن به دنبال تحقیقات بازار گسترده و مدنظر قرار دادن پرفروش ترین، محبوب ترین و مد روزترین رنگ های موجود در بازار، طراحی و تولید شده اند.

 

 

 

  • چه شد که شرکت آریان کیمیا تک تصمیم به تولید برند " کالیستا "گرفت؟

 

 

فکر تولید محصولات آرایشی کالیستا، از دو سال پیش و با هدف خلق یک برند آرایشی ایرانی با کیفیتی همسان با برترین برندهای اروپایی، شکل گرفت. این حرکت بزرگ ملی، گامی نوین در زمینه ارتقاء کیفیت محصولات داخلی و دست یابی به بازارهای جهانی است.

 

 

 

  • آیا «کالیستا» برندی کاملاً ایرانی است؟ آیا تمامی مراحل تولید و بسته بندی آن توسط خود شرکت صورت می پذیرد؟

 

 

بله، کاملاً. نه تنها همه مراحل تولید و بسته بندی، بلکه پخش سراسری محصولات کالیستا نیز توسط شرکت آریان کیمیا تک انجام می شود.

 

 

  • مواد اولیه محصولات کالیستا چطور؟

 

 

این مجموعه مواد اولیه محصولات کالیستا را از شرکت های معتبر اروپایی، از جمله کرودای سوئیس و گرین تک فرانسه تأمین می کند. رنگ های آرایشی مورد مصرف در این محصولات نیز از اروپای شمالی و آمریکا تهیه می شوند. البته یادآوری می کنم که فرمولاسیون و ترکیب بندی نهایی محصولات توسط متخصصان برجسته ایرانی در لابراتوارهای مدرن و مجهز تولیدی – تحقیقاتی شرکت آریان کیمیا تک صورت می گیرد که به جرات می توان گفت بزرگ ترین و پیشرفته ترین لابراتوار آرایشی و بهداشتی موجود در خاورمیانه است.

 

 

 

 

  • اکنون سؤال مهم این است که «کالیستا» به عنوان نماینده ایران در بازار، چگونه از عهده رقابت با محصولات مشهور خارجی برمی آید؟

 

 

همانطور که میدانید، اکنون انواع و اقسام برندها از نقاط مختلف دنیا وارد کشور می شوند و رقابت بسیار نزدیک و پایاپایی با یکدیگر دارند. از همین رو، برند «کالیستا» نیز برای رقابت با آنها و تأمین رضایت حداکثری مصرف کنندگان، از آغاز کار، استفاده از مرغوب ترین و خالص ترین مواد اولیه با کیفیت اروپایی و پیروی از بالاترین سطح استانداردهای بین المللی را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است. علاوه بر این، استفاده از تحقیقات گسترده بازار و بررسی مستمر مد روز بازار آرایشی و بویژه طراحی و رنگبندی محصولات بر اساس پرتقاضاترین رنگ ها، امکان پاسخگویی به خواسته ها و تأمین سلایق خانم های جوان، و درنتیجه، هماوردی با برندهای درجه یک وارداتی را به برند «کالیستا» داده است.

 

 

 

  • آیا محصولات آرایشی «کالیستا» از نظر قیمت امکان رقابت با محصولات خارجی را دارند؟

 

 

با توجه به ساخت این محصولات در داخل کشور، به صورت طبیعی هزینه های تولید آن نسبت به برندهای وارداتی پایین تر است این اجازه را می دهد که قیمت مناسب تری را نیز در رقابت با آنها، داشته باشند.

 

 

 

  • محصولات «کالیستا» دقیقاً چه زمانی وارد بازار شدند؟ و آیا برنامه ای برای توسعه محصولات دارید یا خیر؟

 

 

ورود این محصولات به بازار از خرداد 1395 و در سه استان تهران، آذربایجان شرقی و خوزستان آغاز شد و امروز دسترسی به این محصولات، در تمام استان های کشور میسر است. در مورد توسعه سبد محصولات، باید بگویم که به روزرسانی مستمر رنگ بندی ها و انواع جدید محصولات «کالیستا» با توجه به نیاز مشتریان و منطبق با مد روز بازار، پیوسته در دستور کار شرکت قرار دارد.

 

 

 

 

کرم پودر لانگ لستینگ و مات کالیستا

 

 

 

 

 

 

اگر برای فعالیت‌های روزانه و معمولی خود به دنبال یک کرم پودر سبک می‌گردید که در پایان روز احساس خستگی به پوستتان ندهد کرم پودر لانگ لستینگ کالیستا می‌تواند انتخاب خوبی باشد. این کرم پودر برای انواع پوست‌ها قابل استفاده است. بافت بسیار سبک و مخملی دارد و روی پوست کاملاً مات است. پوشش متوسط و معمولی دارد اما دوام آن روی پوست به نسبت طولانی است. البته باید بدانید این کرم پودر SPF ندارد پس استفاده از ضد آفتاب را زیر آن فراموش نکنید. این کرم پودر شش رنگ دارد که رنگ‌های آن را می‌توانید در سایت مشاهده کنید و متناسب با رنگ پوست خود یکی را انتخاب کنید. البته اگر پوست چربی دارید بهتر است رنگ خود را از بین کرم پودرهای مدل کامفورت کالیستا انتخاب کنید.

 

 

 

رژ گونه کالیستا مدل Terracott

 

 

اگر به رژ گونه‌های براق علاقه دارید مدل Terracotta از سری رژ گونههای کالیستا گزینه‌ی خوبی برای شما است. این رژ گونه بافت سبک و ابریشمی با رنگ‌دانه‌های قوی دارد که تا چند ساعت ماندگار است. همچنین حاوی ویتامین B1 است که رطوبت پوست شما را حفظ می‌کند. البته رنگ‌های مات را بیشتر می‌پسندید نگران نباشید، کالیستا سری Color and Art را نیز در شش رنگ مختلف تولید کرده است که سلیقه‌ی شما را نیز پوشش دهد.

 

 

 

 

ریمل حجم دهنده اکستند ولوم ۴ کاره کالیستا

 

 

 

 

 

 

 

 

این ریمل به‌گونه‌ای طراحی شده است که مژه‌های شما را همزمان بلند، حجیم، پرپشت و مشکی می‌کند. ماندگاری قابل قبولی دارد و زیر چشم نمی‌ریزد. تنها ایراد این ریمل این است که با پاک‌کننده‌های تک فاز آرایشی کمی سخت پاک می‌شود اما اگر از پاک‌کننده‌های دو فاز استفاده کنید مشکلی با پاک کردنش نخواهید داشت.

البته کالیستا دو مدل ریمل دیگر نیز دارد که برس آن‌ها با این مدل فرق دارد و شما می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه‌ی خود از بین آن‌ها انتخاب کنید.

 

 

 

خط چشم Liner and Shaper کالیستا

 

 

 

 

 

 

 

خط چشم مویی کالیستا با قلم حرفه‌ای نازک و لطیف خود باعث می‌شود بتوانید به راحتی خطی صاف، ظریف و یکدست روی پلک خود بکشید. رنگ آن کاملاً مشکی و مات است و جلوه‌ی طبیعی و زیبایی به چشمان شما می‌دهد. این خط چشم با وجود اینکه ضدآب نیست ماندگاری بالایی دارد و پخش نمی‌شود. استفاده از این خط چشم آسان است اما اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که با کشیدن خط چشم مشکل دارید بهتر است به سراغ مدل Dip Liner کالیستا بروید که قلم کوتاه با سر نمدی دارد و مخصوص افراد مبتدی‌تر طراحی شده است.

 

 

 

سایه چشم چهارتایی کالیستا

 

 

 

 

 

 

 

 

سایه چشم کالیستا در پالت‌های چهارتایی و دوتایی تولید شده است. رنگ‌های ترکیبی در یک پالت سایه چشم به شما کمک می‌کنند تا طیف وسیعی از رنگ‌ها را برای پلک خود بسازید. وجود ۴ رنگ با هارمونی هماهنگ در یک پالت برای کشیدن سایه‌ای کامل و بی‌عیب و نقص کافی است. سایه‌های کالیستا با رنگ‌های مات و براق خود بیشتر سلیقه‌ها را پوشش می‌دهند. این سایه‌ها پیگمنت رنگی خوبی دارند، سبک‌اند و با تعریق از پشت پلک پاک نمی‌شوند. پالت‌های مختلف را می‌توانید در سایت مشاهده کنید.

 

 

 

سایه ابرو دوتایی کالیستا

 

 

 

 

 

 

 

تار موهای ابرو بسیار حساس هستند و به همین علت لازم است در انتخاب سایه ابرو مناسب بسیار دقت کنیم. سایه ابروی کالیستا باعث ریزش ابروهای شما نمی‌شود و با وجود دو رنگ روشن و تیره در پالت آن شما می‌توانید فرم طبیعی به ابروهای خود بدهید. این سایه در دو طیف رنگ به بازار ارائه شده است تا رنگ‌های مختلف ابرو از روشن تا تیره را پوشش دهد.

کالیستا چهار مدل رژ لب جامد و دو مدل رژ لب مایع در رنگ‌های متنوع مات و براق دارد که هر شخص با هر سلیقه‌ای بتواند رژ لب محبوب خود را از بین آن‌ها انتخاب کند. درب‌های رنگی صورتی، بنفش، نارنجی و زرد در رژلب‌های جامد و همچنین سایز بسته‌بندی در رژلب‌های مایع مدل‌های مختلف آن را از هم متمایز می‌کند. من دو مورد از آن‌ها را به شما معرفی می‌کند اما سایر مدل‌ها را نیز می‌توانید در سایت مشاهده کنید.

 

 

 

رژ لب جامد کالیستا مدل Matt

 

 

 

 

 

 

بسیاری از خانم‌ها جلوه‌ی چرب و براق رژ لب را نمی‌پسندند و به دنبال رنگ‌های مات برای طبیعی‌تر نشان دادن آرایش خود هستند. رژ لب درب صورتی کالیستا کاملاً مات است. این رژ لب قابل استفاده برای کلیه خانم‌ها در رده‌های سنی مختلف است اما چون رژهای مات برخلاف رژهای براق اثر خیره‌کننده به لب‌ها نمی‌دهند بیشتر مورد توجه دخترهای جوان قرار می‌گیرند. این رژ لب دارای ۱۲ رنگ مختلف است که پایه رنگ تمام آن‌ها رنگ قرمز است. ماندگاری این رژ لب به دلیل مات بودن از سایر رژلب‌های کالیستا بالاتر است.

 

 

 

رژ لب مایع کالیستا مدل Vivid Shine

 

 

 

 

 

 

این رژ لب برای کسانی که به لیپ گلاس علاقه دارند مناسب است. رنگ‌دانه‌ی زیادی ندارد و کمرنگ است اما شاین زیبایی روی لب‌های شما به نمایش می‌گذارد. اپلیکاتور خوبی دارد که باعث پخش آسان به روی لب‌ها می‌شود. تنها ایراد این لیپ گلاس ماندگاری کم آن است که مجبورید مدام در روز آن را تمدید کنید.

 

 

 

لاک ناخن کالیستا

 

 

 

 

 

 

از لاک‌های کالیستا غافل نشوید. کالیستا تنوعی بی‌نظیر از لاک با رنگ‌های ساده، اکلیلی و طرح دار دارد که زیبایی باشکوهی به ناخن‌های شما می‌دهد. لاک کالیستا از بهترین مواد مرغوب ساخته شده و دارای ویتامین E است که از ناخن‌های شما حفاظت می‌کند.

 


ثبت نظر